Általános szerződési feltételek
Jelen általános szerződési feltételek a www.larenspartner.hu internetes áruház által interneten keresztül kötött üzleti kapcsolatokból eredő jogokat és kötelezettségeket szabályozzák a fogyasztó (ügyfél) és az alábbi eladó között:
MB Beauty & permanent makeup s. r. o.
Székhely: Nová ul. 646/1 951 05 Veľký Cetín
Cg. szám: 53189825
Adószám: 2121314404Tel. szám: +421 907 658 860
IBAN: SK24 8330 0000 0021 0207 1626
Egyedi befizetési azonosító: megrendelés száma
Megrendelés módja és időpontja: On-line (e-shopunkon keresztül) vagy
telefonon: (+421 907 658 860)
(továbbiakban „eladó”)
és a vevő mint fogyasztó között.
Az internetes áruházat felkereső látogató használhatja a bevásárlókosarat. Ez lehetővé teszi, hogy az egyes árut a kosárba lehessen helyezni. Ha a bevásárlást be kívánja fejezni, válassza a pénztár lehetőséget, majd lépésenként eljut egészen a megrendelés visszaigazolásáig. A megrendelés kézbesítését követően egy információs emailt küldünk Önnek, melyben részletes információkat kap a megrendelt áruról, annak kiszállításáról és arról, hogy az eladó visszaigazolja az áru megrendelését. Ha az új vagy be nem jelentkezett ügyfél az áruházat elhagyja, a kosár tartalma kiürül.
Ha a kért termék raktáron található, legfeljebb a megrendelés visszaigazolását követő három – négy munkanapon belül kézbesítjük Önnek az Ön címére vagy a megegyezett átvételi ponton. Ha a kért áru ki van árusítva vagy nincs raktáron, akkor a következő megrendelésünk során a raktárkészletet feltöltjük és Önnel közöljük a szállítás legkorábbi időpontját. Fenntartjuk a jogot a szállítási határidő meghosszabbítására váratlan események esetén, melyről a vevőt haladéktalanul tájékoztatjuk.
A termékek feltüntetett vételára nem tartalmazza az áfát. Fenntartjuk a jogot az árváltoztatásra. A vevő azt az árat fizeti, mely a megrendelés visszaigazolásán szerepel.
A fizetés módját Ön választhatja ki:
Stripe – fizetőkapu – a fizetés a megrendelés befejezésekor történik a Stripe fizetőkapu szolgáltatón keresztül.
PayPal – a fizetés a megrendelés befejezésekor történik a PayPal fizetőkapu szolgáltatón keresztül az alábbi emailre: info@larenspartner.hu
Utánvétel (COD – cash-on-delivery) – fizetés a megrendelt áru kézbesítésekor, melyet postai futárszolgálat vagy átvételi pont segítségével kézbesítünk.
Természetes személy esetén a vásárló köteles az eladóval közölni a vezetéknevét és keresztnevét, állandó lakcímét az irányítószámmal együtt, telefonszámát, email címét. Jogi személy esetén a vásárló köteles közölni az eladóval a cégnevét, a székhely címét az irányítószámmal együtt, a cégjegyzékszámát, adószámát vagy közösségi adószámát, telefonszámát és email címét.
Ezek az információk a vásárló azonosítását szolgálja. A vásárolt áru ellenértékének elkönyveléséhez, teljesítéséhez, az áru leszállításához és a kommunikáció során használjuk fel ezeket az adatokat. Lehetővé teszik, hogy a szükséges számviteli műveleteket elvégezzük, kiállítsuk a számviteli bizonylatot, ill. identifikáljuk a banki átutalással beérkező összeget. Az adatokat védett adatbázisban tároljuk az Eladó szerverén.
A fogyasztó az áru átvételétől számított hét munkanapon belül a sértetlen és nem használt árut saját költségén visszaküldheti a forgalmazónak.
Jelen szerződési feltételek 2020.09.12-től érvényesek.